2021 wrap-up

A pont az i-n, hogy 23.58-kor fejeztem be az utolsó mondatát ennek az összegzésnek december 31-én. Elnézést, ha akadnak elírások, dán billentyűzetem van és ékezeteket egészen döcögősen írok.
Boldog új évet mindenkinek 💙

Január
Nem emlékszem rá, hogy mit csináltam újévkor. Talán stresszeltem az elkövetkezendő szemeszterzáró szóbelim miatt, meg hogy az egész online történjen és ne kelljen még visszatérnem Dániába a Magyarországon töltött karácsonyom után.

Február
Online lectures. Eventually starting to skip them or paying them no mind as the background noise while dealing with more ✨important✨ things. Elkezdtem varrni, sokat. Most már van olyan ruha a gardróbomban, ami self-made és még hordani is büszke vagyok.

Március
Hitting rock-bottom. Avagy nem voltam suicidal típus korábban, de a bezártság, a jövőtelenség, az egyedüllét és az online uni komolyan kezd erre sarkallni. Mindig van viszont silver-lining is egy terjengős breakdown után, avagy ez az innovation week dolog nem is volt olyan rossz, főleg ha jó csapattársai vannak az ember lányának.

Április
22 órán át vissza Dániába, avagy amikor a szüleim nem voltak benne biztosak, hogy látnak még mert khm trustworthy looking transfer companies. Rie-vel végre találkoztam élőben. Furcsa látni az osztálytársaimat miután 4 hónapig egy szót sem váltottunk csak jobb esetben láttuk egymás arcát zoomon. E tényleg itt hagyja Dániát. Last hugs.

Május
Trip to Cph. French-Belgian friendgroup. Some sadness, but more happiness. Opening up about asexuality. End-of-year projects. Stable friendships. Phone calls. Job search. Anxiety.

Június
12-esre vizsgáztam, el sem hiszem. Búcsú bulik, tengerparti piknikek, lett munkám. Hazautaztam négy napra elsősorban azzal a céllal, hogy ott legyek a húgom ballagási buliján. Mikor van az esemény? Szombaton. Mikor indul vissza a gépem? Szombaton.. reggel hatkor. Kinda scared of the future.

Július
Rinával vettünk egy doboz fánkot és lementünk a tengerpartra egy üveg borral. Átmentem a szigetre és először fürödtem az Északi-tengerben. Voltam egy teljes napot a könyvtárban. Megvágtam két videót. Vittem Rina műszakjait, amíg ő hazament 2 hétre.

Augusztus
L meglátogatott egy hétre. A 7 itt töltött napjából négyen dolgoztam. Odense kész újjászületés volt kettesben. Aztán együtt visszarepültünk Budapestre. Két napos szigorú ütemtervben találkoztam O-val, K-val, L-lel (mert még nem láttuk egymást eleget nyílván) és Tamsszal. Anyukám és a húgom visszakísértek. Négy napot voltak Dániában és a húgommal egész napos fotózást tartottunk a szigeten. Anyukám életében először repült és két hétig tudatosan kapcsolt el a légi katasztrófákról. Elkezdődött az egyetem is.

Szeptember
A sok látogatás után megint egyedül maradtam. Lett két új lakótársam, akikről azóta sem tudok a származásukon kívül semmit. Annyit dolgoztam, mint még sosem. Egy héten 4-5 nap is 10 után értem csak haza és egyértelműen az volt a kedvencem, amikor suliból mehettem rögtön munkába. Kinyitottak a szórakozóhelyek és megvolt az első dán clubbing experience-em.

Október
Önként jelentkeztem, hogy egyedül dolgozhassak egy amúgy három emberes egy hetes projecten. Nem tudom, hogy az embereket utálom-e vagy magamat. Hazamentem egy hétre és a reptérről először Pécsre mentem L-hez. Voltunk halloweenkor bulizni Rinával. Feliratkoztam netflixre és Alice in borderline got a choke-hold on me. Vége lettek a mosogatós műszakjaimnak és már csak a konyhán, illetve pincérként dolgozom. Had another strong breakdown and told my mom I would rather drop out from uni than pull through with the semester.

November
The whole ‘needing to find an internship, also needing to find another company that I can do my year-end project in collaboration with and oh no, I don't even have group mates and know shit about coding’ was a lot to handle. Aztán meg is kezdődtek az end-of-semester projectek. A 48-órás digitális marketing gyilkos volt. Volt egy alvásparalízisom. A bankszámlámon található összeg először kezdődött kettessel és állt 7 számból. (Aztán kifizettem két havi lakbéremet.) Danced the night away with this cute 18-year-old. We are Facebook friends now. I have an idea how to contact him casually. Cuz as u know, Danes wont start conversations online.

December
Never pulled through with that idea. Whatever. But! It motivated me to start pulling myself out from this unruly rut i got myself into. Volt két szóbelim, az egyiknél már falra másztam a csoporttársaimtól, a másik viszont abszolút sikerélmény volt, ugyanis amellett, hogy különcködve inkább azt választottam, hogy egyedül csinálom az egészet, én kaptam az osztályunkból egyedül 12-est. És lett általa egy harminc oldalas business planem is, amely új álmokat hintett el bennem a jövőre nézve. 15-én hazarepültem majdnem teljes két hétre. Most különösen jól esett a családdal töltött idő. Aztán megvolt az évi nyolcadik repülésem is és dolgoztam még szilveszter délutánján is. Most pedig itt ülök és várom az utolsó percek elteltét arra készülve, hogy leugrok az ágyamról bele az új évbe. (Danish tradition or whatever.)

Hanka

2 megjegyzés:

  1. húha, ez aztán a journey... érdekes éved lehetett, az biztos.
    egyébként nagyon tetszik ez az összefoglaló struktúrája! és csodállak, amiért vissza tudtál emlékezni az életedre egészen januárig visszamenőleg :o

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm <33
      így nyolc hónappal később egyébként én sem tudom már, hogy sikerült ennyi mindenre emlékeznem

      Törlés