summer solstice '21 – a playlist

Heyya, i'm back. Avagy ennek a bejegyzésnek amúgy nincs különösebb indoka vagy célja, csupán az, hogy posztolni szerettem volna valamit az új design mellé. (Egy óra alatt sikerült összedobnom egy régi átalakított sablonom után. Meglett volna kevesebb idő alatt is, de belefutottam egy olyan errorba, amibe korábban még soha, szóval újra kellett kezdenem az egészet. A mobilnézet meg még mindig a standard, de esküszöm egyszer készítek majd egyéni designt mobilra is, bár lehet, hogy ez már csak ha wordpressre költöztem fog megtörténni. Feltéve, ha a költözés megtörténik lol.)
Mindenesetre íme az idei nyári playlistem, amit a címmel ellentétesen csak augusztusban állítottam össze azután, hogy meguntam, hogy mindig egyesével keresgetek rá random dalokra spotin. Don't ask it why i didnt really make playlists there before. Háttérsztori, hogy L-lel éppen a vonaton ültünk Odense felé. (Az volt talán az egyik kedvenc nyári napom.) Btw igen, L meglátogatott Dániában a nyáron :)

renegades (acoustic japanese version) – one ok rock
motion – Luke Hemmings
yellow cab – dpr live
easy – pale waves
kiss or death – monsta x
california – 88rising
softcore – the neighbourhood
lovers in the night – Seori
jealous – eyedress
sofia – Clairo
medicine – vistas
the movies – nightly
sex – the 1975
about you – colouring
hula hoops – dpr live, Beenzino, Hwasa
could cry just thinking about you – Troye Sivan
nerves – dpr ian
god damn – i.m
the tide – pale waves
people watching – Conan Gray
higher – a.c.e
cure for me – Aurora

Wish you a nice week!

2 megjegyzés:

  1. aurora has my heart and i dont even want it back i trust her with it take it sweet girl and take good care of it
    – úgy értem, nagyon aesthetic lista, megyek meghallgatni azokat, amikkel még nem találkoztam <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. aurora is truly our queen
      remélem, találtál számodra kedves új dallamokat
      nagyon köszönöm 💕

      Törlés