mid-year review

Well, helló meg élek. Avagy összeszedtem magamnak egy félév értékelős listát Notionön és kitaláltam, hogy akár itt is posztolhatnám, cuz I've been absent for that while anyway. Egyébként tisztában vagyok vele, hogy igazából már másfél hónapja 2022 második féléve van, de az idei évemnek a június és az augusztus voltak a valódi keretei. 

Hope you are all good and well <3

wins and accomplishments

  • megszereztem az AP diplomámat
  • időszakosan vegán étrendet folytattam
  • jártam 5 olyan országban, ahol előtte még sosem
  • 10-es osztályzattal zártam a Multimédia design tanulmányaimat egy egyedül elkészített final project révén
  • csodával határos módon felvételt nyertem top-up képzésre
  • 1 év munkaviszony után felmondtam a munkahelyemen
  • hazaköltöztem a nyárra Magyarországra
  • had my first paid commission
  • got 16K+ views on a Tiktok (az első és egyelőre egyetlen feltöltésem lol)
  • published 2 short films

happy moments and gratitude
  • Tams meglátogatott Dániában
  • stealing a pride flag at my first rave (a techno nagyon nem nekem való)
  • seeing 5SOS and Eric Nam live :)
  • roadtripping on the island of Mallorca
  • welcome back dinner for P with the girls
  • meglátogattam Rie-t Franciaországban
  • goodbye dinner with my gay dads
  • successfully got thru 2 stressful ticketing experiences
  • 4 Dániában eltöltött nap a szüleimmel és a húgommal
  • slam B-vel és L-lel
  • sewing loads during the summer

challenges and takeaways
  • túléltem a katasztrófális gyakorlatomat
  • had a low-key traumatic event where i realised that i really am asexual
  • became extremely antisocial as the result of spending time alone too much
  • komolyan elgondolkodtam a pszichológuson (aztán rádöbbentem, hogy a nyugat-európai lehetőségeimet nem feltétlenül tudom megfizetni)
  • nem kerültem be az álom egyetememre
  • azzal a meggyőződéssel költöztem haza, hogy gap year-en itthon maradok (aztán másképpen alakultak a dolgok)
  • soha semmilyen körülmények között nem szeretnék még egyszer 10+ órát reptéren tölteni

reviewing life areas and goals

Év elején még volt összeírva egy listám negyedéves célokkal, aztán miután azok többségét némileg alulteljesítettem, illetve hogy a második negyedévem rendkívül sűrűre sikeredett, arra az időszakra konkrétumokat le sem jegyeztem. Egészség szempontjából a sportolási vágyaim kellőképp alábbmaradtak, mentálisan pedig nagyon rosszul kezdtem az évet. Szerencsére az utóbbi, az idő múlásával fokozatosan javult és étkezés terén sem teljesítettem katasztrófálisan (kivéve vizsgaidőszak alatt természetesen.)

Emberi kapcsolatok szempontjából sajnos a körülményeknek köszönhetően szintén elég szomorúan kezdtem 2022-t, mindenesetre akadt néhány olyan ember is, akivel ez alatt a félév alatt kerültem közeli kapcsolatba. Annak ellenére, hogy az egyik állandó kitűzött célom az online barátságaimba való több idő belefektetése, ez új negatív rekordot döntött idén.

Az idei második félévre igazság szerint nem igazán mertem tervezni július közepe előtt, ugyanis fogalmam sem volt, hogy a felvételi eredmények következtében hová vett majd a sors már csak földrajzilag is.


second half year goals

  • visszaköltözni Dániába
  • beilleszkedni az új városomba és szaktársak közé
  • új munkát találni
  • beiratkozni dánra
  • elolvasni 5 könyvet
  • building meditation into my daily routine
  • picking up journaling again
  • trying to take better care of myself
  • újratervezni a portfóliómat
  • learning more about personal finance

fun goals
  • seeing Wonho live
  • seeing DPR Live, Ian and Cream live
  • decorating my new apartment
  • továbbkísérletezni ékszerkészítésben
  • visiting Aalborg

monthly overview

Augusztus

  • kiélvezni az utolsó itthoni szabad pillanatokat
  • megmutatni HK-nak Budapestet
  • költözés
  • sulikezdés

Szeptember

  • day trip to London
  • munkakeresés
  • első sulis kihívások
  • trying to find my place in the new situations
  • building new routines

Október

  • possibly my sister and her boyfriend will visit me?
  • hopefully stepping out of my comfort zone
  • megpróbálni megtalálni magamat a UX-ben

November

  • DPR Brüsszelben
  • trying to make most of my time at uni

December

  • hazamenni karácsonyra
  • sikeres félévet zárni
Avagy a következő 4 és fél hónap elöljáróban. (Well, let's hope so.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése