újonnan felfedezett kedvencek

1) Banana Fish 丨 epizódok
A Yuri on Ice óta nem futottam bele olyan animébe, aminél első pillantásra tudtam volna, hogy a szociális életemmel fogok fizetni a létezéséért. Aztán szeptember végén láttam egy fanartot Asheijiről, a különös címmel párosítva pedig, amint lehetett rá is röpültem a sorozatra. Azóta újabb forrása van a mentális leépülésemnek, ráadásul a YOI-nak is osztoznia kell a kedvenc animém címen.
Az elején egyébként voltak még kétségeim (ne mondd, hogy téged nem zaklat fel, ha minden karakternek, akit megkedvelsz a következő jelenet során golyót repítenek a fejébe), aztán a tendencia  a másik irányba dőlt, onnan meg rendben volt. Amúgy is, Eijit a szívembe zártam az első megjelenésekor, és Ash is egy irányba billentette a korábbi vegyes érzéseimet vele kapcsolatban. Maxot is különösen szeretem egyébként, Blanca pedig szerintem kulcsfontosságú szereplő lesz még. És ha már ellentétek, Golzine Golzine, Yut Lungnál viszont senkitől sem viszolygok jobban. Ja és képtelen vagyok dönteni, hogy a tizenhatodik vagy a tizennyolcadik rész volt inkább breathtaking.

2) Simon Plant 丨 youtubetumblr & instagram
Simon csatornájára a tumblr-je alapján jutottam el (ami amúgy szintén gold), a videóinak pedig olyan megnyugtató hangulata van, hogy imádok inspirációt meríteni belőlük, meg Kapitan stílusából is, a láttán mindig azt kívánom, hogy bárcsak nekem is jól állna a soft tumblr child aesthetic. 

3) Hayley Kiyoko: Expectations
Ugyan már hét hónapos ez az album, Hayley munkássága pedig mindig közel állt hozzám, az Expectatitionst mégis csak néhányszor hallottam korábban. Aztán, amikor pár hete kiderült, hogy Hals jövőre is visszajön Európába, a kedvem is megjött megint a dalokhoz. Ezek után pedig már minden a szokásos módon történt: szerelem volt első újrahallgatásra.
♥️ kedvenckék:

4) Harry Potter és a Halál Ereklyéi
Nincs mit szépíteni, azok közé tartozom, akiknek a Harry Potter kimaradt a gyermekkorukból. Júniusban viszont úgy döntöttem, ez mit sem számít, és így, tizenhat éves fejjel is elolvasom a sorozatot. Végül az őszi szünetben végeztem be az egészet, a filmeket pedig még nem láttam. Összességében annak ellenére, hogy az emberek általában nem az utolsó könyvet szokták dicsérni, nekem ez vált kedvenccé. Régen jártam már úgy, hogy nem tudtam letenni egy regényt, a Halál Ereklyéi viszont megtörte a tendenciát. A maga 620 oldalát egy éjszaka alatt elolvastam, beszippantottak az oldalak, meg az akciódússág és a szomszéd kakasa már kukorékolt fél négykor, amikor letettem. (Az, hogy hét órakor kellett kelnem meg az utolsó gondolat volt.)

5) Blahalouisiana koncert
Avagy a barátnőmmel már régen jártunk bármiféle koncerten, ráadásul idén a kedvenceink a magyar alter színteréből majd csak tavasszal fognak turnézni, szóval beugrottunk Blahára, annak ellenére, hogy mindketten maximum három számuk címét tudtuk csak felidézni korábban. A hangulatért teljesen megérte, meg azért is, mert Barbi azt mondta, hogy megint a mi városunkban buliztak a legnagyobbat. ♥️

6) Survive Said The Prophet │ youtube
Én meg a japán rock valami kibogozhatatlan összefonódott kapcsolatban állunk egymással. A sabapuro-nak pedig minden tulajdonsága megvolt, ahhoz hogy a következő szívembe zárt zenekarrá válhasson. Amúgy ők írták a Banana Fish első openingjét és a második endinget is, onnan találtam rájuk.
♥️ best of:
RED (why am i crying?)
ne:one
Right and Left
To Whom w/ Supper Moment
Found & Lost
Uplifted (ezt csak spotifyon találtam meg)

7) The Mischief Managers │ youtube
A mischief managers egy négytagú svéd cosplay csapat, akik HP témájú skitek, meg conos paneleket csinálnak, és a könyvek befejezése óta végre bátran rákattintok bármelyik videójukra. (Korábban megvolt az a fantasztikus tehetségem, hogy a valós történések előtt két fejezettel spoilerezzem el a dolgokat magamnak.) Egyébként cosplayen kívül is érdekes személyiségek Chrisék, a Detention w Dumbledore sorozatuk pedig örök kedvenc, meg az 1977. Hogsmeade film is, és Mattias Dracoja és a S.Q.U.A.D.

Legyen szép napod! ♥️
Hanka

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése