2021-es célok, tervek

Hej allesammen! Avagy gondolta volna bárki is, hogy még létezem? Ugyan volt néhány egészen jó ötletem a blog kapcsán az utóbbi egy-másfél hónapban – például terveztem '20-as évösszegzőt írni (augusztusig jutottam, és már ott hosszabb volt a bejegyzés, mint bármelyik korábban publikált posztom), vagy az első egyetemi szemeszteremről mesélni (a vizsgaidőszakom teljesen elvette tőle a kedvem), viszont rövid idő után mindegyik kezdeményt magára hagytam. Tbh a blog szimplán csak kimondottan az érdeklődési körömön kívül esik jelenleg. Mindenesetre íme egy pusztán impulzivitásból készült digitalizált változata a 2021-es terveimnek a Holdújév alkalmából:

Pénzügyi
munkát találni
Úgy tűnt, hogy talán már január legelején megvalósul, aztán a jelenlegi helyzet miatt Magyarországon ragadtam még meghatározatlan időre.
pénzügyileg függetlenné válni
Ez volt az első számú indokom, amiért Dániában szerettem volna továbbtanulni, hiszen itthoni viszonylatban egyetem mellett ez egészen megvalósíthatatlannak tűnik. Az első félévemben ugyan nem sikerült nekem kint sem, viszont ezen szeretnék változtatni mindenképpen.
venni egy új laptopot
Hiába alig több, mint egy éves a laptopom, sajnos hétköznapi felhasználó számára volt kitalálva, és amellett, hogy a telepített nyolc Adobe program miatt néha problémái akadnak szegénynek, a color reproductionje sem olyan szintű, ami design szakra megfelelő lenne.

Személyes
elköltözni
Well, eredetileg olyan álmokat dédelgettem, hogy március környékén szeretnék elbúcsúzni a lakótársaimtól és egyedül lakni, viszont az online uni és hogy nem tartózkodom jelenleg Dániában, nyilván változtatott ezen. Mostanra azt vettem számításba, hogy lehet, hogy majd csak decemberben fogok költözni a gyakorlat miatt.
Dánián belül utazni
Hiába éltem ott négy teljes hónapot, a városom és a vidéki repülőteret környező városon kívül nem jártam sehol máshol, amin mindenképpen szeretnék változtatni és kihasználni, akár solo-tripek keretén belül (ehhez az első félévben nagyon nem volt még bátorságom), hogy lehetőségem van abban az országban élni.
több dánt tanulni
Nem sok dán ragadt rám az ott töltött idő alatt, amiért főként az abszolút nemzetközi környezetem és én vagyok okolható.
levágatni a hajam
Engem is megijeszt kissé az, amit tervezek, de az utóbbi 7-8 hónapban valószínűleg a hajam az a külső tulajdonságom, ami kapcsán a legtöbb negatív gondolatom van.

Kreatív
content creation > content consumption
Szeretném kicsit ha ez válna 2021 mottójává (jó szó ez?) számomra.
fejlődni digitális rajzolás terén
Január eleje óta van szerencsém próbálgatni a digitális rajztáblámat, valamint gondolkozom egy stylus beszerzésén is, mert hogy a Procreate különösebben amúgy sem vonz.
többet dolgozni guoache-sal
December elején vettem kint egy guoache készletet, amit csak egyszer volt alkalmam kipróbálni, de nagyon megtetszett. Aztán hiába szerettem volna hazahozni, a repülőgépre nem vihettem fel festéket :((
befejezni és publikálni egy cinematography projectemet
Lévén, hogy idén a photography modulom film- and video productionre változik, remélhetőleg nem lesz ezt olyan nehéz kivitelezni.
mélyebbre merülni az analóg fotográfiában
Igazság szerint csak szeretnék venni egy komolyabb analóg fényképezőgépet.
dolgozni egy commissionön
Tavaly majdnem volt egy hivatalos, fizetett logo commissionöm egy lengyel cégnek. Aztán év végén sikerült megvalósítani is egy digital artworköt egy barátomnak, akinek végül nem engedtem, hogy a dolog több legyen, mint baráti szívesség.
csatlakozni a #weekpic-hez
A #weekpic az osztálycsoportomban futó heti új prompttal járó művészeti kihívásunk, ami november közepe óta fut talán? Tavaly ugyan nem készítettem rá semmit, amit időben le is tudtam volna adni, idén viszont tervezek. (Update: január legvégén leadtam az első submissionömet és nyertem is egy Aurora - another kind of human artworkkel.)

Egyéb
7-esnél jobbra vizsgázni
A dán osztályozás confusing, mindenestre elég rosszul éltem meg, hogy az első féléves szemeszterzáró projectje a csapatomnak csak hetes osztályzatot kapott és jó lenne, ha jobb eredményt tudnék elérni a második félév végén.
bezárni a blogot
Well, dont say that this came unexpected.
készíteni egy portfóliós weboldalt
Tudom, hogy ebben a félévben kell majd az egyetemen is elkészítenünk a portfóliónkat, de fontolgatom, hogy készítsek-e egy attól teljesen független, személyes galériát, ahová talán továbbra is posztolnék gondolatokat.
ios14 layout
Ez meg már meg is valósult, huh.


Mára ennyit, but before i would say
pls listen to Wanted :)
(meg amúgy hatalmas lovelytheband mániában vagyok jelenleg emellett)
Hanka

1 megjegyzés:

  1. Szia!
    Ohh annyira kedves, hogy ezt mondod, köszönöm ♥♥
    Egy ideig még biztosan maradok (az már más kérdés, hogy vajon születik-e bejegyzés is időközben vagy sem), viszont inkább szeretném rendesen bezárni a blogot, mintsem üresen hagyni, ha már úgysem posztolok rá :(:
    Legyen szép napod!
    Hanka

    VálaszTörlés