2022 wrap-up

2022-ben annyi minden történt, hogy néha, amikor például visszagondolok áprilisra, úgy tűnik, mintha három éve lett volna. De lehet, hogy csak az időérzékem csavarodott meg teljes valójában, ugyanis a januárt ellenben sokkal közelebbinek érzem. Remélhetőleg majd 2025-re sikerül is minden eseményt feldolgoznom, lol.

Mindenesetre, íme, 2022 második és utolsó bejegyzése a blogon. Az, hogy 2023-ban látjuk-e még majd egymást itt, pedig legyen meglepetés.

Boldog és sikerekben gazdag új évet mindenkinek!


Január

Another love — Tom Odell

Van, amikor az agyad úgy védekezik a traumatikus szituációkkal szemben, hogy elfelejt minden veled történt eseményt. Ez körülbelül jellemző az évem első három hónapjára. Már Dániában voltam az új évre, és emlékszem, hogy pont egy hétig tartottam magam a kilátástalanság súlya alatt, aztán az egész a nyakamba szakadt. Az online full-time internshipem, a részmunkaidős állásommal és nulla szociális élettel csokorba fogva nem volt egy boldog időszak.


Február

, (Comma) — Kihyun

A könyvtárban ültem és a laptopomon dolgoztam 2 órával az éttermi állásom műszakjának kezdete előtt a huszadik szülinapomon. Este FaceTime-on koccintottunk a szüleimmel miközben kidobás elől megszabadult sushit ettem. Megírtam kettő podcast epizód vázlatát, aztán fel is vettem őket az egyetemen, de végül sosem lettek megvágva. Hazamentem egy hétre. Voltam egy techno bulin Z-vel. Úgy éreztem, hogy kezdem teljesen elveszíteni a kapcsolatomat a valódi világgal.


Március

Somebody — Wonho

HK-val voltunk négy napot Londonban, ami az első közös utazásunk volt. Befejeződött az internshipem és kicsit ki is tavaszodott, ami darabjaiban hozta vissza az életkedvemet. Többet beszélgettünk BK-val. HK visszaköltözött Dániába és elmentünk bulizni. Úgy tűnik, valóban aszexuális vagyok, hiába tűnik képtelenségnek elfogadni.


Április

Drive — Ashton Irwin

Megint voltam otthon egy hetet és L-lel a Duna-parton ültünk, amikor elmondtam neki, hogy i used to be in love with her. Valahogy az egész csak még jobban megerősítette a barátságunkat. Hamburgban töltöttem egy éjszakát egy solo trip keretein belül és láttam a 5SOS-t élőben egy spontán döntés végett.


Május

And — Monsta X

HK kitalálta, hogy a születésnapját Mallorcán szeretné ünnepelni és 3 szlovák lány társaságában nyakunkba vettük az utat. A kocsibérlés és a sziget körbeautózása sokkal jobban megérte, mint eredetileg gondoltam volna. Ideje volt elkezdenem valóban a final projectemre koncentrálni. Egy hetet éjszakát nappallá téve kódoltam, majd igazi feszített egy hetes design sprintben írtam meg a thesisemet is. Voltam szóbeli felvételin Herningben.


Június

All my friends are turning blue — Løren

A még 2021 októberében megvásárolt Eric Nam jegyeink HK-val végre felhasználásra kerültek. A stockholmi hostelünk katasztrofális volt, a város viszont nagyon tetszett. Azt mondjuk sose gondoltuk volna, hogy Svédországot olcsóbbnak fogjuk majd érezni Dánia után. Megvolt a final project védésem, a diplomaosztóm és az utolsó műszakom az étteremben. Tams meglátogatott egy hétre és elmentünk Hvide Sande-re HK-val és Z-vel. Három napot kirándultunk a családommal is Dániában, aztán hazaköltöztettek. Nagyon nosztalgikus hangulatom volt, hiszen úgy tűnt, hogy az én Dániás sztorim itt befejeződik.


Július

Blender — 5 Second of Summer

Egy héttel a hazaköltözésem után jött egy e-mailen, hogy felvettek top-upra Aarhusba. Kitaláltam, hogy a nyaramat a varrásra áldozom. Meglátogattam Marie-t Franciaországban, aki nem csak Párizst, hanem a vidéki szülővárosát és Le Havre-t is megmutatta. Voltam anyukámnál egy hetet a Balatonon. L-nél aludtam egy éjszakát és az anyukájával hármasban kerestünk műholdakat az égen.


Augusztus

Seraph — DPR Ian

Elvittem a húgomat és a barátját Pestre, aztán HK-nak is megmutattam a várost, ugyanis jött egy napra a Szigetre. Meglett a költözésem dátuma és az utolsó beszerző körutakat róttuk a szüleimmel. Aztán két bőrönddel és egy hátizsákkal először a reptéren, majd az új kollégiumi szobámban találtam magamat. Rögtön elkezdődött a suli is, és furcsa volt újra olyan arcokkal szembe találni magamat, mint mondjuk OS (akivel amúgy azóta, nagyon jóban lettünk.) A húgom zokogva hívott fel, hogy szakítottak vele.


Szeptember

Won’t regret — Wonho

Szeptember a beilleszkedés hónapja volt, meg az egyik legőrültebb ötletem is valóra vált. Avagy még júliusban konstatáltam, hogy valószínüleg nem nagyon lesz más alkalmam Wonho-t élőben látni, mint a szeptemberi európai turnéján, aminek végül a londoni megállójáján én is ott voltam. It was magical. (Meg az is, hogy előtte már véresre varrtam az ujjaimat, mert a műbőrt, ami a concert fit nadrágjához kellett, nyilván nem vitte el a varrógépem. Végül nagyon cute replicated Eye on you showcase outfitem lett.) Voltam Esbjergben is egy hétvégét és szembesítve lettem vele, hogy i’m pretty sure, that i also used to like Z, de az a vonat már elment (meg úgy is i'm 90% sure that she was straight.) Aztán találtam új munkát és még Koppenhágában is jártam Palace koncerten kettő koliban megismert dán sráccal.


Október

Youth — Kihyun

A szociális életem mintha 180 fokos fordulatát vette volna az év eleji állapotokhoz képest. Elkezdtünk kirakózni J-vel és Eve-vel, valamint egyre több estét töltöttunk animézéssel és kialakult egy kolis társaságunk. A munkám és a sulis group projectünk is kezdett kikészíteni. Próbáltam többet olvasni, megnéztem a Heartbreak high-t and i got heartbroken cuz of the ace character. Elkezdtem nézni az Untamed-et. A kolis constant love drama kezdett az agyamra menni, aztán pedig ace of heartsnak öltöztem halloweenkor.


November

Go ghost — Jackson Wang

J told me that he likes me. A szituáció megrángatta a fiú-lány barátságokba vetett gondolataimat. HK-val két éjszakát Brüsszelben, egyet Amszterdamban és egyet Antwerpenben töltöttünk. (Kár, hogy a gépünket egy nappal a kiutazásunk előtt törölték.) Belefutottam három magyar lányba a DPR brüsszeli koncertjén. A kolis társaságunk elkezdett darabjaira esni. 28 órát dolgoztam egy héten a suli mellett, aztán egy hétig csak feküdtem. De elkezdtem egész megszeretni a munkámat és a munkatársaim is engem. Levágtam Eve haját. D-vel megint beszélgetünk.


December

Hug me tight — Bloo

The Untamed had me in a chokehold. Voltam korcsolyázni Eve-vel és S-szel. J ignored me for weeks. Annak ellenére, hogy rendkívül kiégve éreztem magamat, mégis az egyik legsikeresebb group projectünket zártuk HK-val, JN-nel és Diával. Az inszomniám újra felbukkant, meg az önmagamat szabotáló tevékenységeim. Az EASV survivorökkel együtt karácsonyoztunk. I went on an iceskating date with a boy. Úgy köszöntünk el egymástól, hogy januárban látjuk egymást. 19-én hazarepültem. Rá sem ismertem a húgomra, annyira felnőtt 4 hónap alatt. A karácsony igazán kellemesen telt. Dad and I got matching sweaters. Először mondtam ki hangosan (L-nek), hogy mennyire fáradttá tesz szimplán az, hogy próbálok boldog lenni.

Hanka

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése